Domů Ostatní Jaké Lego je vhodné pro holky?

Jaké Lego je vhodné pro holky?

1456
0
eshop 4kids lego

Jaké Lego je vhodné pro holky?

Stavění stavebnic do nedávné doby patřilo zejména mezi hry chlapců.“Ovšem v tom není žádná spravedlnost!“, řekla si společnost Lego a vytvořila holčičkám jejich vlastní kouzelné řady. A i když si holčičky rády hrají i s ostatními řadami Lego stavebnic, s těmi holčičími jde o kapánek lepší zábavu! Tak nechte se provést holčičím Lego světem!

Kamarádky ze stavebnice Lego Friends se tolik podobají holčičkám v reálném světě.

lego friends, stavebnice lego pro holkyHolky z Lega, tak je nazývána pětice nerozlučných kamarádek z tematické řady Lego Friends. Andrea, Mia, Stephanie, Olivia, Emma – to jsou kamarádky, které spolu zažívají jedno dobrodružství za druhým. V jejich městečku Heartlake se dá dělat tolik věcí. Tak jako všechny školou povinné děti navštěvují střední školu v Heartlake, ve volných chvílích chodí na koupaliště, do zvířecího salónu či na výcvikové hřiště pro štěňátka. Jako správné holky chodí nakupovat do obchodního centra v Heartlake a když je zle s jejich zvířecími mazlíčky, neváhají navštívit veterinární pohotovost.

Holky z Lega jsou tolik podobné těm v reálném světě. Tak jako ony mají spoustu koníčků, zájmů a také povinností. Všechny své radosti a strasti sdílejí dohromady, protože i ten nejzapeklitější problém se řeší lépe s nejlepšími kamarádkami! Stavebnice Lego Friends si získala zájem holčiček takřka okamžitě. Hra s Lego Friends rozvíjí nejen jejich jemnou motoriku, s kostičkami si cvičí i další praktické dovednosti. A fantazie? Ta si u Lega Friends žádá stoprocentní nasazení. Hra s oblíbenou stavebnicí je tolik podobná hře s panenkou Barbie. Holčičky také řeší návštěvu kadeřnice, módní přehlídky nebo důležitý čajový dýchánek. Ovšem na rozdíl od hry s panenkou Barbie si mohou se stavebnicí Lego Friends vše hezky postavit.

Ovšem tematickou řadou Lego Friends zábava pro holčičky ještě nekončí! Mezi jejich oblíbené stavebnice patří i ta s názvem Lego Disney Princezny. S touto řadou se rázem ocitnou na krásném zámku! Stavebnice Lego Disney Princezny je opět vytvořena pro dokonalou hru holčiček. Jak je známo, ty princezny milují. Za ně se převlékají nejen na karnevale, ale i doma. Na princezny si hrají i s tolik oblíbenou panenkou Barbie a teď si vše potřebné ke hře mohou postavit z Lego stavebnice!

Tematická řada Lego Disney Princezny je vyrobena s licencí tolik oblíbených Disney princezen a postaviček. V dětském pokojíčku se tak rázem objeví Popelka, Ariel, Šípková Růženka, Sněhurka a další a další princezny čekající na svého udatného prince.Ovšem do dětských pokojíčků nepřijdou jen tak po prázdnu. Rovnou si s sebou přinesou svá království. Popelčin zámek, Podmořský zámek víly Ariel, Královský hrad a další stavby teď budou stát na podlaze dětského pokojíčku.

Spojení oblíbených Lego kostiček a pohádkových postaviček Disney se ukázalo být dobrým tahem. Oceňují to hlavně malé holčičky, které se nemusejí loučit se svými pohádkovými hrdinkami se skončením pohádky. Hra může pokračovat v dětském pokojíčku prostřednictvím stavebnice Lego Disney Princezny.

Společnost Lego myslí na všechny děti bez rozdílu. A i když má ve své nabídce více tematických řad pro kluky, ani holčičky nepřijdou zkrátka. Pro ně si Lego připravilo oblíbenou řadu Lego Friends, Lego Disney Princezny, ovšem holčičky si dost dobře vyhrají i s dalšími
tematickými řadami, které ty jejich holčičí mohou skvěle doplnit. Holky z Lega Friends se mohou ocitnou třeba v kouzelném a magickém světě Chima!

Šíře sortimentu
9